Thursday, August 26, 2010

还记得我吗?

我疯了!
我发现你们在我心中不只是亲人那么简单。
我竟然会为了第二天要见你们而开心得失眠。
我尽然会为了你们而一直嚷着我的新朋友带我去吃mc breakfast.
然后我的新朋友放我飞机后我因为真的很想你们而大哭。
看见大家慢慢的为自己的事忙碌而不知所措
看见大家开始向自己新朋友的圈子发展
而我
很吃醋。
我知道这不正常。
我会习惯你们的新朋友的。






你们还好吗?
我真的很想你们。

3 comments:

  1. 哭了。。。
    看见你这样我真的很内疚,我也不习惯新朋友的圈子,但我也无能为力,这是必须去适应的。。。
    那天和coursemate去唱k,我宁愿付多一点钱,也坚持要开多一间房。。我心里很清楚,我不是因为单纯想唱多一点歌,而是我只想和guluguji一起。。。
    我想告诉你,你们对我而言是非常非常重要和珍贵。你们是我生活的重心。。
    这次是我错了。。。

    ReplyDelete
  2. 你知道吗。
    这是一份让我真的很想珍惜的友情。或许不只是朋友那么简单了。


    其实我很害怕失去。很害怕会变质。很害怕。

    无时无刻都会想起GuluGuji了。
    我看见海绵宝宝想到你。
    我听见同手同脚想到你。
    看见自己的被单想到你跟沙拉来我家的一点一滴。

    我不习惯没有完整的GuluGuji。我真的真的很想回到一年前。

    ReplyDelete
  3. Sigh. I miss you so much. I miss the way we were last time. Guluguji. All of us. Never apart. But, life still has to go on. This does not mean that I like the way now. And honestly, I do not like to mingle and have new friends. I rather to have Guluguji than socializing with others. I only want Guluguji. I want to be only with us. And from the bottom of my heart, I love you guys and I do learn what is friendship. I have not have friends like you guys. You guys are better than my friends in MRSM or Convent. To lose you is to lose myself.

    ReplyDelete